fredag 16 september 2011

Syskonmatchning

Min syvän och granne Annika blev mormor för ca 1 månad sen till tvillingar. Jag tog de som ett perfekt tillfälle att provsy omlottbodysar. Vart nöjd med resultatet med skulle ha dragit mindre i kantbandet på den röda, men övning ger färdighet.  
Det var lite stora med de kommer nog växa i dem fortare än man tror. Det var så mysigt att få gosa lite bebis igen :)

Svart till Isak och röd till Alice
Bild lånad från deras mamma Emmas blogg

 Mönster: http://nefertaricreations.com/2010/07/18/wraparoundbody/, utskrivet på 90%
Tyg: Darling från Liandlo
Röd muddväv från JNY
Svart jersey från Ohlssons

3 kommentarer:

  1. tyget gjorde sig verkligen helt super till bodysar! riktigt fina!

    SvaraRadera
  2. Jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Helt UNDERBARA!

    Och, tack för fin kommentar på min blogg.

    SvaraRadera
  3. *kikar in* HAHA, nu har jag hittat din blogg, har undrat om du hade en sådan och om jag någon gång tittat in här tidigare. nej det har jag inte, men nu lovar jag att återkomma :)

    SvaraRadera